Časté otázky – dodací lhůta

Za jakou dobu bude má objednávka vyřízena a poslána ?

Ti, kteří nás znají, vědí, že jsou Fiátci náš koníček a to i prodej náhradních dílů v tomto obchůdku. Vše co pro Vás děláme, neděláme jako hlavní výdělečnou činnost, proto se Vám touto cestou musíme omluvit, že nám občas vyřizování objednávek trvá. Pokud se u nás rozhodnete něco zakoupit, prosíme počítejte s tím, že zásilku nebudete mít do druhého dne doma, v současné době jsou naše priority na jiném místě, a jak jsme již říkali, Fiátci jsou koníček a tak to i zůstane. Většinou však objednávky vyřizujeme ve lhůtě 2 až 5 pracovních dní.

Časté otázky - doprava

Je možné poslat přes ZÁILKOVNU?

Ano, tato varianta je možná. Při objednání zboží zatím nenabízíme výběr pobočky Zásilkovny, náš systém zatím takovou možnost neumožňuje, ale do poznámky objednávky nám vepište pobočku, kam budete chtít balík poslat. Pokud nám nenapíšete, kam budete chtít objednávku poslat, pošleme ji na nejbližší místo Vašemu bydlišti vyplněné v objednávce. Přes Zásilkovnu posíláme jak do České republiky, tak na Slovensko.

Je možné poslat zásilku prostřednictvím jiné přepravní služby, například PPL, DPD?

Takovou možnost nenabízíme, ale pokud i tak máte zájem o nějakou jinou přepravní společnost, než Zásilkovnu, nebo Českou Poštu, v případě, že si zajistíte přepravu a objednáte svoz, není problém přepravní společnosti objednávku zabalenou předat.Lze si zboží vyzvednout osobně a zaplatit na místě?Vyzvednout zboží osobně není vůbec žádný problém, avšak platba na místě není možná v hotovosti, pouze jen při zaplacení zboží předem na účet.

Časté otázky - produkty

Jaká je dodací lhůta u zboží, které není skladem?

Zboží, které nemáme skladem většinou naskladníme ve lhůtě 14 až 30 dnů. Záleží na konkrétní poptávce. Při objednání zboží, které nemáme skladem preferujeme platbu předem na účet, ale vždy záleží na konkrétní domluvě.

Sháním zboží, které nemáte na skladě, je možné je sehnat?

Ve světě Fiátků se pohybujeme opravdu dlouho a máme spousty dodavatelů, kteří nabízí jak nové, tak použití díly. To, co nemáme vystavené, neznamená, že neumíme sehnat. Proto se nebojte na nás obrátit a optat se.

Časté otázky - platby

Je možné zaplatit přes PayPal ?

Ano, tato možnost je samozřejmostí. Odkaz na platbu PayPal naleznete v sekci platební údaje a kontakty v hlavním menu e-shopu.


Pokud Vás zajímá něco jiného, na co jsme Vám ještě neodpověděli, určitě nás neváhejte kontaktovat a my Vám v co nejkratší době odpovíme.

eshop Fiat500126

Internetový obchod zaměřený na prodej náhradních

dílů na vozy Fiat 126, 500 a 600

Křinická 44, 550 01 Broumov

Email: eshop@fiat500126.cz